Hopelijk voor de derde en laatste keer op de luchthaven...

28 oktober 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Gisteren waren. alle koffers toegekomen... Behalve - tot zijn eigen verrassing - die van dirk maw wij zijn al terug toonbaar, maar dirk begint er zowat als een clochard uit te zien. Maar goed nieuws, we hebben net ook dirk zijn valies kunnen oppikken.

Gisterenmiddag hebben we dan maar een "bezoekje" gebracht aan de arthurs pass. Een ritje van 150 km heen. Gietende regen, de bergen in de wolken, en om half tien s avonds ons ergens in de kant gezet om te slapen.

zelfs te moe en te autoziek om nog eten te maken. Er stond  nochthans spagetti op menu. We hebben dan maar wat noedels gemaakt en een botterhammeke gegeten. En dan heel onze camper ombouwen om iedereen "plat" te krijgen.

deze morgen lekker douchke en nu zitten we dus terug in de luchthaven.

deze namiidag rijden we zuidwaarts....

groetjes van ons allen uit nieuw zeeland

Foto’s